Marketing zapachowy w firmie przyciąga klientów

Marketing zapachowy w firmie przyciąga klientów

Moja firma sprzedaje samochody. Jest to bardzo dobra marka niestety ostatnio nasza efektowność znacząco zmalała. Trzeba było na nowo stworzyć lepszy wizerunek oraz odzyskać zaufanie naszych klientów. Ja byłam tam zatrudniona jako specjalistka od reklamy.

Marketing zapachowy w firmie to bardzo dobra metoda reklamy

marketing zapachowyByło to naprawdę trudne zadanie, ponieważ kluczową rolę odgrywało doświadczenie. Ja byłam zaledwie dwa lata po studiach i nie miałam tak naprawdę innej poważnej pracy. Jednak prawdziwą inspirację znalazłam w internecie. Tam przypadł mi go gustu aromamarketing. Nie wiedziałam, że może być aż tak skuteczny. Najnowsze badania potwierdzały jego wielki potencjał. To miało wielki sens, ponieważ można było zamknąć oczy, zatkać uczy ale oddychanie było czymś naturalnym i regularnym. Zapachy wpływały nawet na podświadomość. Często taka osobo kojarzyła miejsce z bardzo przyjemnym i atrakcyjnym. Marketing zapachowy był zazwyczaj stosowany przez bardzo ekskluzywne firmy. Nasza taka była, a ja chciałam to wypróbować. Oczywiście bardzo dużo ryzykowałam. Promocja była ciągłą walką i trzeba było mieć opracowane techniki. Ja znalazłam odpowiednie kompozycje zapachowe. Do naszej salo konferencyjnej, gdzie były prowadzone rozmowy z klientami zastosowałam tytoniowo skórzane aromaty. One kojarzyły się z luksusem oraz modą. Firma, która sprzedaje auta właśnie taka była. Oczywiście w sali nie było czuć papierosów. Raczej było to coś w typowo korzennym i naturalnym stylu.

Również neutralizacja zapachów przydała się w naszych warsztatach. Tam często można było znaleźć wiele smarów oraz wycieków. Dla takiej kobiety, która odwiedziła właśnie takie miejsce to mogło być zdecydowanie nie atrakcyjne.