Wynajem luksusowego domku z bali w Zakopanem

Ten rok był wyjątkowo trudny, dlatego już pod koniec wiosny zaczęłam rozglądać się za miejscem, w którym mogłabym spędzić rodzinny urlop. Zależało mi na tym, aby było to miejsce w Polsce, ponieważ chciałam zrelaksować w pięknych, górskich okolicznościach przyrody.

Wynajęcie luksusowego domku z bali w Zakopanem

luksusowe domki z bali zakopanePewnego dnia, mój mąż zaproponował, abyśmy tegoroczne wakacje spędzili w jednym z najpopularniejszych polskich miast, które słynie z tego, że jest niekwestionowaną stolicą Tatr. Uznałam ten pomysł za bardzo dobry i przystąpiłam do przeszukiwania portali ogłoszeniowych. Zależało nam, abyśmy mogli spędzić ten czas w naprawdę komfortowych warunkach przy minimalnej ingerencji innych osób. Zdecydowaliśmy, że nie chcemy spędzić wakacji w hotelu ani w pensjonacie, chcieliśmy mieć bardziej sielską atmosferę, dlatego znaleźliśmy zupełnie inne miejsce. Jeśli chodzi o luksusowe domki z bali Zakopane ma bardzo dużo do zaoferowania, gdyż baza noclegowa w tym mieście jest niezwykle bogata. Udało nam się znaleźć bardzo atrakcyjny domek, który znajdował się niedaleko centrum miasta. Domek był wykonany w tradycyjnym, góralskim stylu i prezentował się bardzo estetycznie, również wewnątrz. W dniu wyjazdu cała nasza rodzina była bardzo podekscytowana i cieszyliśmy się, że spędzimy kilka wolnych dni w tak pięknych okolicznościach natury. Po wypakowaniu naszych rzeczy przystąpiliśmy do zwiedzania naszego luksusowego domku. Oprócz standardowych akcesoriów oraz sprzętów domek posiadał bardzo rozbudowany system strefy spa, w której znajdowały się sauny, a także mini basen z jacuzzi. Był to bardzo ciekawy i niezwykle oryginalny element naszego domku, który czynił go jeszcze bardziej luksusowym. Ponadto, w naszym domku znajdowały się także wszystkie inne sprzęty, które były przeznaczone do tego, abyśmy czuli się jeszcze bardziej swobodnie. Cieszyłam się, że mieliśmy okazję mieszkać w tak wspaniałych warunkach. W domku znajdowały się trzy sypialnie, salon z kominkiem, a także łazienka z prysznicem oraz niezwykle dobrze wyposażona kuchnia. Domek był wybudowany z bali, dzięki czemu ranga tego miejsca wypoczynkowego znacznie wzrosła. Urlop spędziliśmy relaksując się w naszym domku, a także odwiedzając najbliższe restauracje i spacerując po wspaniałych górskich szlakach. Pobyt uważam za bardzo udany, wszystkie atrakcje były bardzo ciekawe, a my cieszyliśmy się z tego rodzinnego czasu.

W tym roku wakacje spędziłam z rodziną w naszych pięknych Tatrach. Wyjazd planowałam kilka miesięcy wcześniej, chciałam, aby wszystko przebiegło perfekcyjnie. Szczęśliwie, udało nam się znaleźć bardzo ciekawe miejsce, w którym spędziliśmy miło czas.